זאת היא החלטה שתחרוץ את דינה של התמונה שלך, גימור מבריק או מט. שתי האפשרויות ישפיעו על יצירת האמונות שלך במבט, במגע ובעמידותן. על מנת שתוכל להכיר בהבדלים לפני שאתה שולח להדפסה, ננסה לשפוך קצת אור על כל אחת משתי אפשרויות הגימור ומתי כדאי להשתמש בכל אחת מהן.

 

גימור מט

בגימור מט אומנות הצילום שלך תהיה זאת שתבריק את התמונה ולא הגימור של התמונה. תמונות שמודפסות בגימור מט, חצי מט, לוסטר הן בעלות גימור שהוא לא בוהק ותמיד תהיינה חלקות למגע. אם אתה חושב שהתמונות שלך תועברנה הרבה בין ידיים שונות במהלך האירוע או במהלך הצגתן, גימור זה יכול לעזור לך להעלים מריחות ולכלוכים שנובעים מטביעות אצבע. גימור מט הוא גם המראה הקלאסי של התמונה, ומגיע ברמות שונות מט, חצי מט ולוסטר. גימור זה הוא מעולה עבור מסגור התמונה כיוון שהוא מוריד מהבוהק שגם ככה יהיה מהזכוכית של המסגרת.

חיסרון של שיטת הגימור הזאת הוא המראה של התמונה לאחר שסורקים אותה לקובץ דיגיטלי, לאחר הסריקה, כאשר נרצה לראות את התמונה על מסך, היא עלולה להראות "מגורענת" וליצור מרקם גלוי יותר. לכן, בעלות מינימלית ניתן להציע ללקוחות אפשרות להוריד ולשמור את הקבצים הדיגיטליים לפני ההדפסה.

 

גימור מבריק

בטח יצא לכם לראות את התמונות המבריקות כאשר הן יוצאות מתאי הצילום השונים, או בהדפסות תמונות באירועים. אלו תמונות עם ברק, הצבעים ברמת הגימור הזאת נראים לעיתים חדים ועמוקים יותר. לעיתים התבוננות בתמונות מבריקות מתחת לתאורה עלולה לסנוור את המתבוננים בתמונה. במקרה של העברת תמונות לקבצים דיגיטלים סריקה של תמונה מבריק תראה טוב יותר מאשר סריקה של תמונה ברמת גימור מט. כמו כן, למרות שאלו תמונות עם צבעים מאוד עמוקים וכיף להסתכל עליהן, הן לא אידיאליות למסגור, שטח הפנים של התמונה עלול להידבק לזכוכית של המסגרת ועלולות להיווצר "מריחות" על הזכוכית של המסגרת. הדפסות בגימור מבריק תהיינה בחירה אידיאלית להדפסה צילום יומיומי או הדפסה באירוע להדגשת צבעים תוססים.

 

בחירה ברמת גימור מט או מבריק היא טעם אישי עבור כל אחד על פי העדפותיו ומטרת התמונות שאותן הוא מדפיס. אנו מזמינים אתכם לנסות כל אחת ממדפסות DNP שמדפיסות ברמת גימור מט ומבריק, וכן את מדפסת DS620  ו-  DS820  המדפיסות בארבע רמות גימור שונות, מבריק, מט, חצי מט ולוסטר.